Wydawnictwo Czwarta Strona w ramach promocji "Immunitetu" Remigiusza Mroza przygotowało m.in. planszę do gry. Jako że nie ma do niej zasad to przedstawiam moją wersję przygotowaną w oparciu o dotychczas wydane książki z cyklu o Chyłce i Zordonie. Uwaga - zawiera istotne informacje na temat fabuły książek!
Liczba graczy - 2-4 osoby.
Potrzebne elementy - pionki i kostka
Grać można na dwa sposoby - przygotowując odrębne karty z zadaniami lub wykonywać zadania zgodnie z kolejnością pola np. stając na trzecim złotym orle wykonujesz polecenie nr 3. z listy "Nagrody".
"Nagrody" - pola ze złotym orłem
1. Chyłka zostaje patronką Zordona w kancelarii Żelażny & McVay. Z tej okazji przesuń się trzy pola do przodu.
2. Zordon znajduje w archiwum wyrok mogący pomóc w wygraniu sprawy. Przesuń się dwa pola do przodu.
3. Dzięki aplikacji z GPS Chyłka i Zordon sprowadzają policję do domu gangstera. Rzucasz jeszcze raz kostką.
4. Zordonowi udaje się porozumieć z przemytnikami. Przesuń się dwa pola do przodu.
5. Gorąca sytuacja pomiędzy Chyłką a Zordonem. Rzuć jeszcze raz kostką.
6. Odnajduje się zaginione dziecko. Rzucasz jeszcze raz kostką.
7. Chyłka jest trzeźwa jeden dzień. Przesuń się dwa pola do przodu.
8. Chyłka poznaje się bliżej ze Szczerbińskim. Rzucasz jeszcze raz kostką.
9. Zordon zostaje posiadaczem żółtego daihatsu. Przez następne dwie kolejki dodajesz dwa do wyniku rzutu kostką.
10. Chyłka ogranicza spożycie alkoholu. Przesuń się dwa pola do przodu.
11. Zordon zdobywa informacje w trakcie walk psów. Rzucasz jeszcze raz kostką
"Kary"
1. Zordon dostaje łomot od Gorzyma. Tracisz kolejkę.
2. Andżelika rozbija X5, przez co Chyłka trafia do szpitala. Tracisz kolejkę.
3. Chyłka łamie tajemnicę adwokacką. Cofasz się o 5 pól.
4. Chyłka traci prawo jazdy. Przez trzy kolejki poruszasz się tylko o połowę tego co wypadnie na kostce (zaokrąglając w dół).
5. Chyłka nie ma zamiaru bronić ojca, pomimo podpisanej umowy. Rzucasz kostką i o tyle pól się cofasz.
Miłej zabawy!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz